miercuri, 3 noiembrie 2010

Curs Open - Comunicare Manageriala - Dynamic Learning si Conta Plus



COMUNICARE MANAGERIALA

Scopul programului:
Cursul se adreseaza managerilor, conducatorilor de divizii, departamente sau echipe, angajati in companii private sau de stat. Sunt asteptati la curs si cei care doresc sa avanseze in cariera, interesati sa isi imbunatateasca performanta profesionala si sa eficientizeze comunicarea si relatiile inter-personale cu cei cu care interactioneaza.

Tematica abordata:
1. Fundamentele comunicarii in procesul deconducere.
Comunicare interdepartamentala. Deficientele de comunicare si solutii de remediere pe acelasi nivel si intre diverse niveluri ierarhice. Comunicarea managerului cu echipa. Comunicare verbala. Limbajul, indicator al personalitatii. Limbajul reactiv vs. Limbajul pozitiv. Limbajul negativ si impactul acestuia in organizatie. Comunicarea para-verbala: tacerea, vocea, ritmul. Comunicarea non-verbala: limbajul trupului: gesturi, mimica si tinuta. Impactul limbajului nonverbal in afaceri si la locul de munca. Cum sa identificam minciuna.

2. Influenta prin Manipulare si Persuasiune.
Influenta pozitiva. Persuasiune in procesul de conducere. Managementul Perceptiilor. Ascultarea activa versus ascultarea pasiva. Tehnici de chestionare. Tipologia intrebarilor. Emiterea mesajelor. Asertivitatea, mijloc de influentare si dezvoltare a personalului din subordine. Comunicarea nondefensiva. Modelul asertiv CCI. Empatia. Tehnici de comunicare empatica. Legi de influentare persuasiva. Protejarea fata de manipulatori. Cum sa te remarci in companie printr-o comunicare efcienta.

3. Feedback eficient si motivare prin comunicare.
Rolul feedback-ului in comunicare. Pregatirea contextului si setarea rezultatelor asteptate. Feedback descriptiv si Feedback evaluativ. Cum critic fara sa demotivez. Cum sa laud ca sa motivez. Reguli pentru a oferi si primi eficient feedback. Utilizarea motivarii ca instrument de influentare a echipei. Cauze ale demotivarii in echipa. Prevenirea demotivarii in echipa.

4. Comunicarea eficienta ca mijloc de rezolvare a conflictelor .
Conflictul in echipa. Rezolvare si medierea conflictelor. Tipuri de caractere dificile in echipa si comportamentul managerial fata de acestea. Cum sa comunicam cu angajatii problema. Modele disfunctionale in conducere.

Lector : Iulian Penescu,

Senior Trainer, cu experienta vasta in dezvoltarea si sustinerea de cursuri in ariile:

Tehnici avansate de vanzari, Managementul Vanzarilor, Comunicare, Tehnici de Negociere, Leadership, Time Management, Customer Relationship Management, Managementul si gestionarea performantelor echipei, Colectare Debite, Vanzare telefonica, Managementul Stresului, Managementul Conflictelor, Productivitate Personala, Tehnici de Prezentare, Train the Trainers.
Premiul: Cel mai popular trainer al anului, Business-Edu Awards 2010.
Metode utilizate: Exercitii, workshop-uri, studii de caz, rolle-play-uri, prezentare, icebreakers, istorioare cu morala, filmulete

Durata 3 zile
Informatii suplimentare si inscriere:
Luiza Frunză
luiza.frunza@proiect-contaplus.ro

Tel/Fax: 021.310.13.62
Mobil: 0731.312.257

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu