DEBT COLLECTION Techniques
CURS ADRESAT DEPARTAMENTELOR DE COLECTARE DEBITE RESTANTE
Obiective curs
In urma cursului, participantii vor:
· Imbunatati abilitatile de comunicare necesare in procesul de colectare eficienta a debitelor restante
.Invata cum sa faca o analiza cat mai edificatoare a situatiei financiare a clientului debitor
.Vor organiza si standardiza procesul de urmarire si colectare a debitelor restante.
· Colecta eficient creantele prin utilizarea de metode si instrumente practice de colectare.
· Dobandi tehnicile de persuasiune si negociere specifice procesului de colectare.
· Minimiza pierderile si vor maximiza recuperarile;
· Preveni si combate frauda;
· Mentine relatii amiabile cu clientii companiei.
Aagenda
·
.TEHNICI DE COMUNICARE FOLOSITE IN RELATIA CU CLIENTUL DEBITOR
.ABORDAREA CLIENTILOR DIFICILI IN COLECTARE
· ACTIUNI PENTRU CLIENTII CU GRAD RIDICAT DE RISC
· PERSUASIUNE si NEGOCIERE IN COLECTARE DE DEBITE
· STRUCTURAREA ACTIVITATII DE COLECTARE
. PROCEDURI INDICATE IN CONTROLUL CREDITELOR
· METODE SI TEHNICI DE COLECTARE DE LA DEBITORI PERSOANE FIZICE
. METODE SI TEHNICI DE COLECTARE DE LA DEBITORI PERSOANE JURIDICE
. PLANIFICAREA ACTIVITATII DE COLECTARE
· MANAGEMENTUL STRESULUI IN RELATIA CU CLIENTUL DEBITOR
. METODE DE ANALIZA FINANCIARA A SITUATIEI CLIENTULUI DEBITOR
. TEHNICI DE RE-ESALONARE. BUGETAREA RE-ESALONARILOR
Agenda propusa este o agenda orientativa de baza ce urmeaza a fi personalizata in functie de specificul fiecarei companii.
Iulian Penescu
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu